سایه های تنهایی
سایه های تنهایی

اینجا بر نگاهم سایه هایی سایه به سایه بر هم افتاده و بر من!


نخست نخستين

او نخست نخستين است و هستي وامدار آستانش،زمين و زمان و مكان و كهكشان محتاج درگاهش،و بر كرانه ي هستي به تنهايي خداوند است كه پايان است،پايان را...

او والاتر از آن است كه پروردگاريش را دلي يا ديده اي فرا گيرد...

با ياد و نام او...



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت8:54---9 دی 1392
فروش موبايل کامپيوتر و شارژ ارزان در
edehkala.ir


Arash & hasti
ساعت23:34---16 مرداد 1391
این شب ها چشم های من خسته است

گاهی اشک ،گاهی انتظار

این سهم چشم های من است ....


mahdi
ساعت7:55---4 مرداد 1391
salam
webet bi nazire
ghaleb khobi ham dari
man upam mataleb ghashngigozashtam
bye


iraj
ساعت9:03---14 خرداد 1391
سلام.وب قشنگی داری.به منم سر بزن.من لینکت کردم.میتونی لینکم کنی.فعلا بای

saman
ساعت14:26---6 ارديبهشت 1391
زندگی را سایه ها پر کرده اند... دل ها را عاشقان گم کرده اند
در میان انبوه سایه ها... سایه میخواهم،سایه ی عشق و وفا
in matn taghdim be saye az khodam neveshtam..age bade bebakhshid


mahsa
ساعت13:28---4 ارديبهشت 1391
_____$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
من آپمممممممم _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


k.b
ساعت0:44---15 فروردين 1391
سلام خانم سایه ...
تازه شدن یکم با سوزوندن فزق داره ولی گاهی برای رسیدن بهش لازمه بسوزونی یا حتی بسوزی ...
سال نو مبارک ....
آهنگ زیبایی رو وبلاگتونه ...
من خیلی دوسش دارم ...


mina & amir
ساعت18:26---13 فروردين 1391
سلام عزیزم.
وبلاگ خیلی جالبی داری.از نوشته هات خوشم اومد.
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


mahsa
ساعت0:53---13 فروردين 1391
salam azizam vebet fovgholadas. linket kardam. bazam biya

angel
ساعت14:29---30 دی 1390
__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
سَـــــــــلامـــ دوسـ ـت جــــونَمـ
آپــَـمـ آپَـــمـ
بـــــا کُلـّــ ـــی مَطلَـ ــب و شِـــ ــعـر و اِس اِم اِس
زود بیـــا
مُنـــــ ـــتَظِـــرِتَـــم
بـِـــدونِ نَظَــــر بَرنَـ ــگَردیــــااا




siavash
ساعت18:53---15 دی 1390
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری خیلی خوشم اومد منم یه وب دارم میخوام باهات تبادل لینک کنم اگر تو هم موافقی وب من رو با عنوان
.:: 20-12 ::.
و آدرس
http://20-12.tk
لینک کن و بعد توی وبم نظر بده و عنوان و آدرست رو بگو تا خیلی سریع لینکت کنم .
ممنونم .


angel
ساعت16:40---5 دی 1390
سلام عزیزم.وبت خیلی قشنگ بود و من لینکت کردم.بهم سر بزن!
من آپ کنم خبر نمیدم چون همیشه خدا آپم


عرفان
ساعت15:18---6 آذر 1390
سلام وبلاگت بسیار زیباست؛ هر موقع وقت کردی به کلبه کوچک ما هم سر بزن
www.hottarin.com


مرتضي
ساعت0:28---4 آذر 1390
سلام شروع خوبي داري دوست دام ادمه بدي. من الله توفيق. اگه فرصت شد يه سري هم به ما بزن
پاسخ:salam.faghat baraye sargarmiye.chon danesgjuam vaght ziyadi nadaram.mamnun


مرتضي
ساعت0:28---4 آذر 1390
سلام شروع خوبي داري دوست دام ادمه بدي. من الله توفيق. اگه فرصت شد يه سري هم به ما بزن
پاسخ:rasti mitunam adrese webetuno dashte basham?


قاسم
ساعت0:26---4 آذر 1390
به جمع عاشقان بپیوندین

عضو شوید بنر و دامنه رایگان هدیه بگیرید

کاملا رایگان

مدیر ونویسنده جهت همکاری نیاز مندیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 3 آذر 1398برچسب:,

  توسط saye radmehr  |
 

 



تقدیم به آنانکه سایه ای گمشده دارند...
saye.rad71@hotmail.com


 

 

 سايه...
 نباشی,نیستن
 سلام
 سلام
 براي تغيير مي خوام برم
 نداشتن...
 گاهي...
 واژگان واژگون
 ...
 آموختم که...
 به همین سادگی...
 هرچه بادا باد!
 بی خیال دیگران!
 اگر...
 روزت مبارک آقاجون...
 اگر روزی عاشقانه نوشتی
 اولین کلمه ها،مثل اسم یک عزیز...
 گاهی بودن معنای رفتن می دهد ...
 شب آخر ترم 2

 

آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390

 

saye radmehr
asemane abiye man
asheghe tanha

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سايه هاي تنهايي هاي و آدرس saye71.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دفترچه خاطرات
متفرقه
آبنبات تلـــــــــــي?×ــ×ـــــــــ ×ــ×ـخ
دختری از تبار تنهایی
manotoma
.:: 20-12 ::.
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

اشعار سایه
دست نوشته های سایه
مطالب ارسالی عاشق تنها
مطالب ارسالی آسمان آبی من
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 6276
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1